A járvány miatt megváltozott az ügyfélfogadás

by franciska

Megváltozott a hivatali ügyintézés a veszélyhelyzet alatti időszakban. Az önkormányzat honlapján találhatók a tudnivalók, de mi is összefoglaljuk őket.

A Fóti Közös Önkormányzati Hivatalban az ügyintézés az alábbiak szerint történik:

  •  Az Ügyfélszolgálati Irodánál elhelyezett postaládában lehet elhelyezni  a kérelmeket.
  •  Személyesen kizárólag halaszthatatlan ügyekben keressék a Hivatalt.
  • A Hivatal elérhetőségei: telefon:27/535-375, e-mail: titkar@fot.hu
  •  Előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban tudják fogadni a jogszabály által kötelezően előírt személyes megjelenést igénylő, halaszthatatlan anyakönyvi ügyekben az ügyfeleket.
  •  Anyakönyvi iroda elérhetőségei: telefon:70/500-3478 v. 70/500-3661, e-mail: anyakonyv@fot.hu

A megváltozott hivatali ügyintézés rendjéről  ezen a oldalon tájékozódhatnak.

ÉRDEKES LEHET:

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. RENDBEN Tovább