Megváltozott a hivatali ügyintézés a veszélyhelyzet alatti időszakban. Az önkormányzat honlapján találhatók a tudnivalók, de mi is összefoglaljuk őket.
A Fóti Közös Önkormányzati Hivatalban az ügyintézés az alábbiak szerint történik:
- Az Ügyfélszolgálati Irodánál elhelyezett postaládában lehet elhelyezni a kérelmeket.
- Személyesen kizárólag halaszthatatlan ügyekben keressék a Hivatalt.
- A Hivatal elérhetőségei: telefon:27/535-375, e-mail: titkar@fot.hu
- Előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban tudják fogadni a jogszabály által kötelezően előírt személyes megjelenést igénylő, halaszthatatlan anyakönyvi ügyekben az ügyfeleket.
- Anyakönyvi iroda elérhetőségei: telefon:70/500-3478 v. 70/500-3661, e-mail: anyakonyv@fot.hu
A megváltozott hivatali ügyintézés rendjéről ezen a oldalon tájékozódhatnak.